Termék árának visszafizetése, visszaküldése illetve kicserélése
Garantáljuk, hogy minden rózsánk a legkiválóbb minőségű és ha megfelelően ültetik, 100%-os arányban gyökerezik meg.
Ha egy termék a garanciális időszakban nem gyökerezik meg vagy nem fejlődik, nem nő megfelelően kicseréljük azt vagy visszatérítjük annak árát. Amennyiben ez megtörténik, kérjük értesítsen minket e-mailben a következő dokumentumok csatolásával:
- minden egyes rózsa címkéje
- a rendelés másolata
- a termékekről készült fényképek
Visszaküldési politika
30 napos visszaküldési szabályzatunk van, ami azt jelenti, hogy a termék kézhezvételét követően 30 nap áll rendelkezésére visszaküldést kérni.
Ahhoz, hogy visszaküldhető legyen, a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogy azt kapta, hordatlan vagy nem használt, címkékkel és az eredeti csomagolásban. Szüksége lesz a vásárlást igazoló nyugtára vagy bizonylatra is.
A visszaküldés megkezdéséhez vegye fel velünk a kapcsolatot az info@famousroses.eu címen. Ha elfogadják a visszaküldését, küldünk Önnek egy visszaküldési címkét, valamint útmutatást a csomag feladásának módjáról és hova küldéséről. A visszaküldés kérése nélkül visszaküldött termékeket nem fogadjuk el.
Bármilyen visszaküldési kérdés esetén bármikor felveheti velünk a kapcsolatot az info@famousroses.eu címen.
Károk és problémák
Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizze megrendelését, és azonnal lépjen kapcsolatba velünk, ha a termék hibás, sérült vagy nem megfelelő terméket kap, hogy ki tudjuk értékelni a hibát és javítani tudjuk.
Kivételek / vissza nem térítendő tételek
Bizonyos típusú cikkek nem küldhetők vissza, például a romlandó áruk (például élelmiszerek, virágok vagy növények), egyedi termékek (például különleges megrendelések vagy személyre szabott termékek) és testápolási cikkek (például szépségápolási termékek). Veszélyes anyagok, gyúlékony folyadékok vagy gázok visszaküldését sem fogadjuk el. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot, ha kérdése vagy aggálya van az adott termékkel kapcsolatban.
Akciós tételeket vagy ajándékutalványokat sajnos nem áll módunkban visszaváltani.
Cserék
A leggyorsabb módja annak, hogy megkapja, amit keres, az, ha visszaküldi a meglévő terméket, és a visszaküldés elfogadása után külön vásárolja meg az új terméket.
Visszatérítések
Értesítjük, amint megkaptuk és megvizsgáltuk a visszaküldését, és tájékoztatjuk, hogy a visszatérítést jóváhagyták-e vagy sem. Jóváhagyás esetén automatikusan visszatérítést kap az eredeti fizetési mód szerint. Ne feledje, hogy eltarthat egy ideig, amíg a bank vagy a hitelkártya-társaság feldolgozza és feladja a visszatérítést.
Sajnos a pénzt nem áll módunkban visszatéríteni, ha a megrendelésben megadott szállítási címre 2 alkalommal is megkísérelték a kézbesítést, és a címzettet nem találták a címen és nem tudták felvenni vele a kapcsolatot.
Megjegyzés
Egy terméket csak ugyanolyan fajtájú másik termékre lehet visszacserélni. Nem cserélünk ki és nem térítjük vissza azon termékek árát, melyeket nem utasításaink szerint gondoztak vagy ültettek el.